RETURINFORMASJON


Som kunde hos Nudient har du alltid 14 dagers returrett og 30 dagers bytterett til et annet produkt, regnet fra den datoen du mottok pakken. Hvis du angrer kjøpet ditt gir vi full refusjon, eller muligheten til å bytte ditt produkt i et annet, forutsatt at den returnerte varen er skånsomt behandlet og i samme tilstand som du mottok den i.
Når du benytter deg av angre-/bytteretten er du ansvarlig for returportoen. Du må sende varen(e) til adressen som er oppgitt nedenfor. Vi kan dessverre ikke motta returvarer som er sendt til avsenderadressen. Det er derfor viktig at du benytter adressen nedenfor.

Hvis du fortsatt har den originale konvolutten du mottok varen(e) i, kan du benytte den til retursendingen. Pass på at den er ordentlig forseglet og sendt.

Hvis du har valgt å betale mot faktura ber vi deg være oppmerksom på forfallsdatoen. Så lenge forfallsdatoen ikke er passert kan du velge om du vil betale fakturaen eller ikke. Gi beskjed til oss eller Klarna hvis du ønsker å forlenge forfallsdatoen.

Du må også sende en e-post til vår support hver gang du returnerer en pakke til oss. E-postadresse: support@nudient.zendesk.com

eller bare klikke på support-knappen i nederst til høyre på siden.

Vennligst oppgi følgende informasjon når du sender en retur:
  • Navn
  • Ordrenummer
  • E-postadresse
  • Årsak til retur
  • Om du ønsker et bytte eller vil oppheve kjøpet
  • Hvis du vil bytte, spesifisér hvilket produkt du vil bytte til

Returadresse:
DreamLogistics AB, c/o Nudient
Fanergatan 14B,
566 33 Habo
Sweden