FAQ
Hvor er bestillingen min?
Når bestillingen din er sendt, vil du motta en bekreftelses-e-post med et sporingsnummer.
Du kan bruke dette sporingsnummeret til å spore pakken din på transportørens nettside.
Hvis det har gått mer enn 10 dager siden du la inn bestillingen din, vennligst kontakt vår kundestøtte på support@nudient.com
Jeg ønsker å returnere eller bytte en vare
Vennligst fyll inn nødvendig informasjon ved å bruke lenken nedenfor, så hjelper vi deg med forespørselen din.
Hvis du ønsker å bytte et produkt, ber vi deg først returnere det kjøpte produktet og deretter legge inn en ny bestilling.
Returportal
Jeg har ikke mottatt en bekreftelses-e-post
Forvent å motta en bekreftelses-e-post innen 1 time etter at bestillingen din er sendt.
For å sikre at du ikke går glipp av viktige oppdateringer, sjekk også spam- eller søppelpostmappen for bekreftelses-e-posten.
Jeg ønsker å sende inn en reklamasjon for et defekt produkt
Vennligst fyll inn nødvendig informasjon ved å bruke lenken nedenfor, så hjelper vi deg med forespørselen din.
Klikk her for å sende inn en reklamasjon
Kontakt oss
Send oss en e-post på support@nudient.com
Vi svarer på alle kundehenvendelser innen 48 timer, mandag til fredag, mellom 09:00 og 18:00 CET (unntatt offentlige helligdager).